Korte weergave van de zaken waar we in het bestuur zoal mee bezig zijn:
- Uiteraard de planning, coördinatie en organisatie van allerhande evenementen
- De jeugdcommissie heeft de ruimte gekregen om tafeltennisclinics/lessen te verzorgen bij basisscholen
- De bezetting van bardiensten laat nog wat te wensen over. Helaas komen sommige leden niet opdagen, terwijl ze toch echt ingepland zijn
- We zijn met meerdere mensen in gesprek om mee te helpen REGA goed te laten functioneren. Over het algemeen zijn de reacties positief. We hopen door taken/werkzaamheden overzichtelijk en concreet te houden dat drempels om iets voor REGA te doen worden weggenomen
- We denken na over een aanpassing van het contributie systeem. Doel is onder andere het meewerken aan het reilen en zeilen van REGA positief tot uitdrukking te laten komen in het contributie systeem. We zoeken nog enkele leden en ouders die met onze penningmeester Harry willen meedenken over de opzet van zo’n systeem. Belangstellenden worden gevraagd contact op te nemen met Harry ([email protected])
- Verder lopen zaken door die in de vorige nieuwsbrief ook al zijn gemeld, zoals onderhoud aan het gebouw, vernieuwing van de Statuten en het Huishoudelijk Reglement. Wat dit laatste betreft: ook hiervoor zoeken we enkele leden of ouders die hierover mee willen denken en meelezen. Hiervoor graag contact opnemen met Peter Bouwman ([email protected])
- De geluidsinstallatie in ons gebouw wordt verbeterd. Inmiddels hangen er is de zaal boxen. Sommige trainingen vinden al plaats met een bescheiden achtergrondmuziekje
- Van Uw Slijterij Maaike hebben we een nieuwe tafeltennistafel gekregen! Dat ter gelegenheid van de opening van de nieuwe zaak (bij de Boni)
- In de zaal hangen steeds meer reclame borden. Een heel welkome steun.